Гурткова
робота як один з
напрямів позакласної роботи щодо розвитку творчого мислення учнів, їх
пізнавальної діяльності.
Метою позакласної роботи в школі є забезпечення
умов для становлення гармонійної і цілісної особистості школяра, розвитку його
здібностей та обдарувань, збагачення інтелектуального потенціалу й духовності,
формування творчої активності. Проблеми
гармонійного розвитку учнів завжди були в центрі уваги педагогічного колективу
школи. Серед основних завдань, які стоять перед педагогами, є забезпечення
необхідних умов для різнобічного гармонійного розвитку кожного учня у вільний
від навчання час, формування у школярів усвідомлених потреб щодо змісту та форм
культурного дозвілля. Реалізація мети та виховних завдань позакласної роботи в
школі відбувається шляхом залучення школярів до роботи у гуртках . З метою
створення умов для всебічного розвитку дитини, формування її творчої
особистості в нас у школі працюють гуртки за різними напрямками.
Діяльність
педагога – це безмежне поле, яке потребує виснажливої, але творчої праці й
обдаровує щастям творення людини. Щодня – пошук, несподіванки, відкриття, які
неможливі без натхнення… Позакласна робота – ось той
простір, в якому втілюються в життя ідеї та задуми. Це живе спілкування з
дитиною поза уроками, можливість залучити її до змістовного проведення вільного
часу.
Діти отримують велике задоволення під час занять у гуртках. Вони базуються на
принципах наступності та доступності: від простого до складного. Щоб дитина
творчо розвивалась, їй має бути цікаво, тоді вона легко оволодіє основними
прийомами та навичками.
Робота гуртків спрямована на творче
становлення особистості, а саме на розвиток: уяви та фантазії, творчого нестандартного
мислення, акторської
майстерності, комунікативних
навичок, творчих здібностей, художньо-естетичного смаку.
Вона відповідає
їхнім запитам і поглядам на розвиток особистості, задовольняє потребу в
зайнятості дітей у другій половині дня. Практичний досвід та знання, набуті в
процесі відвідування гуртка, знадобляться дитині в подальшому житті, навчать її
правильно та раціонально використовувати свій вільний час і сприятимуть
самореалізації особистості в суспільстві.
З метою формування естетичних цінностей школярів
засобами мистецтва, творчого розвитку учнівської молоді велике значення
приділяє драматичному напряму позаурочної діяльності. Коли
дитина абстрагується, перевтілюється в героя твору, вона ніби проживає певні
ситуації, вчиться спілкуватися, розв’язувати проблеми. Це допомагає розкрити
творчі здібності особистості. Кол дитина приходить до пятого класу, її життя стає
напруженим, інформаційно насиченим, більш різноманітним у своїх виявах та
суворим за вимогами. Ці проблеми хвилюють і батьків, і вчителів. Як же зробити
так, щоб дитині в школі було комфортно? Завдання вчителя сьогодні полягає не лише в тому, щоб
навчити дитину читати, писати, рахувати, а й насамперед у сприянні її
особистісному становленню та всебічному розвитку. Для того, щоб змістовно, а
головне, цікаво для дітей цього віку заповнити їхній вільний час після шкільних
занять.
Водночас педагогічний колектив намагається залучати батьків до
організації та проведення заходів. Хочеться
щоб співпраця з батьками поглиблювалася з кожним роком. Традиційні
загальношкільні
свята, конкурси, виставки, змагання сприяють розвитку творчих здібностей учнів,
зміцненню їхньої духовності та становленню особистості. Проблема зайнятості
дитини в другій половині дня набуває все більшої гостроти та актуальності для
батьків і педагогів. Саме тому постає необхідність спрямування дозвіллєвої
діяльності на творчий та духовно-естетичний розвиток особистості й створення
необхідних для цього умов.
Метою позакласної роботи в школі є забезпечення
умов для становлення гармонійної і цілісної особистості школяра, розвитку його
здібностей та обдарувань, збагачення інтелектуального потенціалу й духовності,
формування творчої активності. Проблеми
гармонійного розвитку учнів завжди були в центрі уваги педагогічного колективу
школи. Серед основних завдань, які стоять перед педагогами, є забезпечення
необхідних умов для різнобічного гармонійного розвитку кожного учня у вільний
від навчання час, формування у школярів усвідомлених потреб щодо змісту та форм
культурного дозвілля. Реалізація мети та виховних завдань позакласної роботи в
школі відбувається шляхом залучення школярів до роботи у гуртках . З метою
створення умов для всебічного розвитку дитини, формування її творчої
особистості в нас у школі працюють гуртки за різними напрямками.
Діяльність
педагога – це безмежне поле, яке потребує виснажливої, але творчої праці й
обдаровує щастям творення людини. Щодня – пошук, несподіванки, відкриття, які
неможливі без натхнення… Позакласна робота – ось той
простір, в якому втілюються в життя ідеї та задуми. Це живе спілкування з
дитиною поза уроками, можливість залучити її до змістовного проведення вільного
часу.
Діти отримують велике задоволення під час занять у гуртках. Вони базуються на
принципах наступності та доступності: від простого до складного. Щоб дитина
творчо розвивалась, їй має бути цікаво, тоді вона легко оволодіє основними
прийомами та навичками.
Робота гуртків спрямована на творче
становлення особистості, а саме на розвиток: уяви та фантазії, творчого нестандартного
мислення, акторської
майстерності, комунікативних
навичок, творчих здібностей, художньо-естетичного смаку.
Вона відповідає
їхнім запитам і поглядам на розвиток особистості, задовольняє потребу в
зайнятості дітей у другій половині дня. Практичний досвід та знання, набуті в
процесі відвідування гуртка, знадобляться дитині в подальшому житті, навчать її
правильно та раціонально використовувати свій вільний час і сприятимуть
самореалізації особистості в суспільстві.
З метою формування естетичних цінностей школярів
засобами мистецтва, творчого розвитку учнівської молоді велике значення
приділяє драматичному напряму позаурочної діяльності. Коли
дитина абстрагується, перевтілюється в героя твору, вона ніби проживає певні
ситуації, вчиться спілкуватися, розв’язувати проблеми. Це допомагає розкрити
творчі здібності особистості. Кол дитина приходить до пятого класу, її життя стає
напруженим, інформаційно насиченим, більш різноманітним у своїх виявах та
суворим за вимогами. Ці проблеми хвилюють і батьків, і вчителів. Як же зробити
так, щоб дитині в школі було комфортно? Завдання вчителя сьогодні полягає не лише в тому, щоб
навчити дитину читати, писати, рахувати, а й насамперед у сприянні її
особистісному становленню та всебічному розвитку. Для того, щоб змістовно, а
головне, цікаво для дітей цього віку заповнити їхній вільний час після шкільних
занять.
Водночас педагогічний колектив намагається залучати батьків до
організації та проведення заходів. Хочеться
щоб співпраця з батьками поглиблювалася з кожним роком. Традиційні
загальношкільні
свята, конкурси, виставки, змагання сприяють розвитку творчих здібностей учнів,
зміцненню їхньої духовності та становленню особистості. Проблема зайнятості
дитини в другій половині дня набуває все більшої гостроти та актуальності для
батьків і педагогів. Саме тому постає необхідність спрямування дозвіллєвої
діяльності на творчий та духовно-естетичний розвиток особистості й створення
необхідних для цього умов.
Немає коментарів:
Дописати коментар